استاتوس عاشقانه و دلنوشته رمانتیک

پرستوی من تویی
می آیی بهار میشوم ؛ می روی ، پاییزم
عادت کوچ را فراموش کن
بیا و نرو
بیا و به من کوچ کن و فصلِ مرا بهار باش تا همیشه …
.
.
بن بست دنیاست برای من آغوشت …
اولین باریست که هراسی ندارم بگویم به بن بست رسیده ام !
.
.
حال من خوب است اما عالی می شوم وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :
نه عزیز من ، تو خوب نیستی …
.
.
به تو که فکر میکنم جوانه میزند آرزوهایم …
.
.
باز هم “خیال” تو مرا “برداشت” !
کجا می برد نمی دانم ؟!
.
.
یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم …
.
.
در سرخ ترین لحظه اشک تشنه یک نگاه توام برای لبخندی دوباره …

.
.
تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید …
.
.
نزدیکتر که بیایی ، زغالهای قلبم سُرخِ سرخ می شوند !
.
.
شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک
او هواشناس است ، من عاشق !
.
.
تمام ثانیه های زندگی ام را می بخشم به تکرار شبی که رویای آغوش تو را بارها و بارها تعبیر کند !
.
.
معجزه تویی اما رخ نمی دهی !
.
.
برای من هرشبِ بی تو یلداست
منی که زیر حافظِ چشمانت یادت را دانه دانه می کنم !
.
.
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …
.
.
همیشه از فاصله ها گله داریم !
شاید یادمان رفت که در مشقهای کودکیمان برای فهمیدن کلمات کمی فاصله هم لازم بود …
.
.
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ، هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است …
.

عکس۲پیکس

.
این آخرین قرار است ، دیگر بی قرارت نمی شوم …
.
.
خدا را چه دیدی ؟
یک روز بیشتر
ساعتی
لحظه ای
با من بمان
شاید خنده ای پشت لب هایت
قطره ای پشت پلک هایت جا مانده باشد …
.
.
این سکوت سنگین تو سر به سرم مى گذارد …
ادامه اش بدهى ، عاشق تر مى شوم !!!
.
.
چه زیبا می شود کسی وقتی بیاید که قرار نیست …
.
.
وقتی که تکیه گاه کسی باشی نباید پات سُر بخوره ، نه اینکه بترسی که خودت زمین می خوری ، نه …
بترسی از اینکه کسی که به تو تکیه کرده زمین بخوره و بشکنه …
.
.
یک شب کنار چشمِ تو کافی است تا سیاهی را از تمامِ رنگ ها بیشتر دوست بدارم !
.
.
وفاداری در عشق یعنی بعد از شب بخیر ، چشم ها را به روی هر چه کابوس است باید بست !
.
.
دلم یک فیلم بلند می خواهد !
یک واقعیت عاشقانه پر از سکانس های با تو بودن و یک دکمه ی تکرار …


+ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:,| 17:8|حُــ ـ ــــصـــین| |